så jäkla glad för er skull...

Emelie uppdaterar ju aldrig hon är för glad nu, hon har ju en pojkvän. kärlek.
Snacka med julia, sa till na att det känns som någon borde börja uppdatera mer. Till svar fick jag 'jag kan inte, jag är för glad nu'. Juste,  så vare.
MEN FAN VAD KUL FÖR ER DÅ.
Inte nog med det,  Min enda 100% singel kompis, som tagga sönder till sacomässan och kalla det för singelmässan (ja ni hör ju). Hon dejtar också en kille nu.. SÅ JÄKLA KUL.

.......

nej men det är säkert jag är skit glad för er skull alla mina vänner som har pojkvänner/flickvänner och dejtar nu. Verkligen, jag är skit glad. Ser fram emot helgerna då jag ringer för jag vill festa, göra något kul och ni inte svarar......för ni är ju självklart med motsatta könet.

nej jag är inte bitter. nej verkligen. snarare ensam. och mega bitter.

så uppdatering från min sida? jag verkar ju vara den enda som är bitter nu för tiden. Till och med så bitter att jag inte har lust att uppdatera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0