hejsan alla cpbarn cykelhjälm cykelhjälm hela dan

jahaja, gud så lika vi tänker. och så bittra vi måste vara, som inte bara uppdaterar en gång på en dag. nej jag vill typ skriva hela tiden, jossa med verkar det som. men frågan är då, vart är emelie?! ja justje jävlar, hon har ju gått å skaffat pojkvän. nu vart jag ju ännu gladare...eller..? såklart glad för hennes skull men vaaaaafaaaaan är min dude?! tycker jag väntat för länge nu på den där snubben som ska ta mig med storm, hur svår ska han va att hitta? eller egentligen, hur svårt ska det vara för honom att hitta mig? jag står ju här, jävligt öppen och hur kul som helst. vem nekar? fan asså, trodde inte folk skulle ta "du kan inte hitta mig" på allvar....

okej, vart lite för tragiskt här nu känner jag. så jag tycker vi pratar om någonting kul!

hahaahahhahahahahahahahahhahaha årets skämt! det finns inget kul å prata om ifall man heter Julia Urbán. nej alla andra har missbrukat roligheterna så sjukt mycket så tyvärr jullan, finns inget kvar till dig. varken kärlek eller rikedom.

fast vänta nu, nu när jag tänker efter så fick jag faktiskt en rejäl kyss idag... av en av de andra könet.

synd bara att det var min hund. jalle.


Dra åt helvete/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0