dom tre B:na, BK, BITTER, BACKSTABBAD

kul att min egna syster emelie är en av fyra som har påpekat att jag inte har något liv sen i söndags...
kul att min lillebror också tillhör dom fyra... Vad hände att man ska stötta varann i familjen?
kul att jag åt på BK nyss med min syster Emelie aka backstabber....

På tal om BK, jag beställde en kids meal, mest för leksaken men också för att jag inte var så jättehungrig. Hon i kassan frågar mig "du ska väl inte ha leksaken?". "jooo" fick jag svara tyst samtidigt som tankarna börja rulla på. Varför frågar hon inga andra om dom ska ha leksaken? Är det helt galet att en 18 åring vill ha leksaken? Är hon så trångsynt? Har jag nyss varit med om diskriminering? Borde jag anmäla detta?
När jag öppnar leksaken tror jag att det är hårband och sätter den glatt på huvudet och kollar till höger. Där sitter en ungjävel på fem barre och har lika dan leksak på sig också. Skillnaden är att hon fattade iaf att det var ett halsband.....

jag pallar inte trycket längre / Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0