Snabbt blev man bitter igen!

Jag tappade en kastrull på min tå här om dagen.. den fallar så en kant hamnar på min tå och jag får ett sår format som en kastrull kant. Jag har så sjukt ont i tån, men den är inte bruten för jag kan vicka på den!
Nu till det bittra! Varför fan kunde den inte brytas?

Hur coolt mitt samtal kunde varit:
"Josephine varför haltar du?"
"äh det är inget , jag har bara brutit tån!"
"oj, hur då?!"
"Jag skulle koka gröt och tar en kastrull och jag känner hur den glider ur mina händer och jag var så när på att fånga upp den men innan jag hinner stoppa den så landar den på min tå och kastrullen går i bitar och min tå likaså...den är bruten"

nu är det ingen som kommer fråga varför jag haltar efterssom jag inte gör det! Och jag kan inte berätta någon dramatisk story om att en kastrull bröt min tå!

jag pallar inte trycket längre / Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0