men asså va i helvete?

jag tänkte precis gå och lägga mig men kom då på tanken att "kanske så har någon kommenterat det jag skrev senast?" men nej. däremot så hade jossa fått 3 st kommentarer på sitt inlägg, där hon i princip fortsätter på mitt inlägg.. vad äre som händer?! vad har ni emot mig?! sen att det också står på en av kommentarerna att "din blogg är störtskön" vadå din?! min då? emelies? var tog vi vägen? det är ju för i helvete tre personer där uppe, precis där uppe. ser du inte? nu får ni inte tolka mig fel här va, jag är såklart extremt glad för jossas framgångar som proffsbloggare.. jag känner mig bara lite bar, naken... exposed.

dedär var ren aggressiv bitterhet mina vänner (vänner..jo tjena..) men det är ni värda tycker jag. så som ni beter er.


Dra åt helvete/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0