bästa facebookgruppen!

jag vet att den här bloggen ska va bitter. jag vet inte om ni märkt det, men det är själva tanken bakom det hela. därav namnet..ah ni fattar. ni är ju trots allt inte dumma i huvudet. eller jo, de är ni.
IALLAFALL,
i all denna bitterhet så la jag märke till att en av mina kompanjoner gick med i en ny grupp (snarare 24 nya grupper på en kvart men ah..). såklart vart jag oerhört intresserade och fick mig rent ut sagt ett litet smile på läpparna när jag läste det underbara namnet.

"jag är schizofren och jag med" heter denna fina grupp och jag kände mig så illa tvungen att gå med, då detta stämmer väldigt bra in på, ja på oss alla tre bitterfittor faktiskt. tycker jag iaf. jag vet inte om jossa kanske va oseriös, men om du nu var det så ta inte illa upp! då är det bara dags för dig att inse fakta, vi är helt skeva vi tre. men jag trivs. jag är nöjd med det.

(jag skriver långt, för långt, som ni kanske märker. det är mitt sätt att förneka att jag måste plugga. så ifrågasätt inte. jag blir bara bitter då. fast jag gillar ju de. spåraaaaaaar..)


Dra åt helvete/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0