hjälp mig...

är själv på ett psykhem. det spökar här. jag ska vara själv här tills klockan 2. om vi inte hörs efter det så borde någon kontakta polisen...

pratade med jossa igår i telefon när jag satt här hemma ensam och lite småskraj. tänkte att hon skulle lugna mig. icke! hon påstod istället att grannarna som jag tyckte mig se kanske inte var riktiga grannar, utan vålnader. vi satt även och kikade på vampire diaries och kom fram till att vi hatar elena. vi hatar alla brudar som har haft sån jävla tur att bli huvudrollerna i alla dessa vampyrserier. kul för dom, får hänga med massa snygga snubbar hela dagarna. åååååh dom suger så sjukt mkt(ej blod). varför fick inte vi huvudrollerna?! jag, jossa och emelie hade briljerat i serier som typ true blood. fast drömmen skulle ju va att få dejta jax i sons of anarchy. tänk er! oj vad ni skulle sitta bänkade. där snackar vi het tv, sex säljer.

ahaja...nej men kul....jag orkar inte skriva mer.. ni suger. jag med.
Dra åt helvete/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0