bitter lista

saker som gör mig bitter just nu:

1. Harry Potter och Frodo. Jag klarar inte det hära "Jag måste göra det här ensam, det är för farligt för er. Men ändå är det alltid jag som sätter oss i knipa och ni får alltid rädda mig för jag vet inte vad springa och vara tyst är."

2. Jag är sjukt sugen på toast, men orkar inte göra det.

3. Det är inte så troligt att någon är gömd i min garderob. Varför undviker jag att öppna den då för?

4. Jag har ätit två lussebullar i år. Jag älskar lussebullar. Därför blir jag extra glad varje gång jag ska ta en tugga och den är torr............

5. Ett PM. Ett litet äckligt PM som ligger och myser. Jag har skrivit det två gånger nu och suddat ut sjukt mycket för det inte blir bra.


Jag pallar inte trycket längre / Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0